torsdag 26 maj 2011

Domen föll på en morgonflight till London

Råkade hoppa över sista lektionen, kändes töntigt att ha lunch bara för att sedan gå till engelskan, ta närvaro och därefter gå hem för att förbereda uppsatsen på tisdag. Tog mig alltså friheten att träffa Ida som precis hade räddat både en plastdocka och Cocco från att drunkna (grattis till MVG:t Cocco!) på Eriksdalsbadet. Lunch i en park, lite hemligt fixelifix och Nacka Forum. Köpte tre BH:ar och ett par trosor som kommer gå sönder efter fyra gånger på HM (titta Emma- JAG HANDLADE PÅ HM! Jag provade till och med en byxdress och en klänning!) samt en wunderbar klänning som jag är badly in löve with och ett fantastisch linne som jag också är badly in löve with från Zoul/MQ. Åhh vad jag vill ha en byxdress, det får det bli när jag kommer hem från Finland.

Säsongens sista inneträning ikväll och dessutom är det sista gången vi spelar på Hemmestahallens totalt kassa och utslitna golv- i höst är det omlagt och och och en helt ny fet jävla hall att använda!
2007, efter tio dagar på läger- något att skratta åt. Varsågoda.

1 kommentar:

Cocco sa...

Takkkk hehE =)

Fin bild!!!!!!!!!