tisdag 10 maj 2011

What have I been up to?

Ganska mycket faktiskt. Och ganska lite också för den delen. Läst ut 14 år till salu, börjat på Paulo Coelho's Brida i mitt mission att läsa alla hans böcker, twittrat som fan, varit arg för att jag inte har en iPhone att twittra med, insett att en och samma lärare kan break:a min framtid om han har lust, förträngt allt plugg, kört brumbrumbil, hängt med Tixi (snart kommer det ett personregister här på bloggen, jag lovar) och ätit glass och donken-skräp vid kajen i stan några timmar, spelat i-i-innebandy, känt att mat just nu är en passion, läst lite i teoriboken-som-tror-att-läsarna-är-mentalt-underutvecklade-men-ändå-ska-ta-körkort och ätit Varma Koppen. Nackspärren har dessutom nästan släppt helt, nu är jag människa igen.

Visst är jag intressant? Nästan så att jag ska börja följa mig själv på Twitter.
Fuckface y Tixi, España 2010.

Inga kommentarer: