torsdag 5 maj 2011

Dude where's my money?

Mina pengar försvinner, spårlöst. Grejen är att den här månaden SKA DE INTE ha försvunnit, jag har inte gjort av med så mycket pengar! Fan för banken som säger att man måste vara 18 för att ha egen internetinloggning, tänk vilken koll jag skulle ha om jag kunde se vart pengarna tar vägen.

Imorgon blir det, i kronologisk ordning- nationella i engelska, inlämning av en geografipryl som jag inte ens börjat på, hem, köra lite bil, spinning och core på gymmet och sedan bjuda Slemmet på middag och bio med Tixi. Och som svar på förra inläggets fråga- nej, ingen av de kom på träningen. Fixa färdigt några NO-frågor måste jag också. Shit pommes klockan är mycket och jag är trött.

2 kommentarer:

Thomas sa...

Är du ofta trött? Då bör du hela din själsliga kropp. Rymdblomma.

Phanny sa...

Tack för tipset! :D <3