onsdag 11 maj 2011

Productivity

Nu har jag fixat ett personregister som flik här ovan om ni någon gång skulle bli förvirrade av mina öknamn på personerna som ofta figurerar i bloggen, säg till om det är någon jag har glömt. Jag har dessutom gjort en läxa, hur duktigt är inte det på en skala från 0 till 22.5? Skulle lätt påstå 22.21. Guuud jag går under om jag inte får MVG i Naturkunskap B och VG i Matte B! Då kommer jag inte kunna få 22.21 när jag går ut! Dumma idiotskola som ger oss samma lärare i två ämnen.

3 kommentarer:

Cocco sa...

Lite ledsen-i-ögat över att du inte vet när jag fyller år, men annars var det bland det finaste jag läst, alla kategorier!!

Phanny sa...

FÖRLÅT! TRE DAGAR SKA DET JU STÅ! :O Den 14:e fyller Cicci år, det är därför alla flaggar!

Cocco sa...

Haha jag förlåter dig!!! =D