måndag 9 maj 2011

It's always this time of year that my thoughts undo me

Inte nog med att ni blev fett dåliga på att kommentera när jag skaffade jag-är-en-jävla-latmask-som-inte-pallar-skriva-en-kommentar-så-jag-kryssar-i-istället-boxarna, nej nu har ni som grädden på moset slutat trycka i dem också. Inte ens när jag lägger in en grotesk bild på mig själv bemödar ni er att trycka Haha!. Då kan ni ju lika gärna sluta läsa, om det inte ger er så pass mycket att ni vill ge minsta lilla respons. Fuck you, riktigt mycket.

2 kommentarer:

Fjodor 28 sa...

Jag tänkte på det här om dagen; jag kommenterar nästan aldrig nu mera. Det är så lätt att bara trycka "intressant" på allting. SÅ LÄTT!

Men nu kommer mina kommentarer tillbaka. Åh vad vi alla har saknat dem.

Phanny sa...

Ja! Tack så mycket, det värmer! :D