tisdag 3 maj 2011

För jag kan göra det som ingen gjort

Har jag bestämt mig för något så gör jag det, envis som en gammal get skulle man kunna säga. Har jag bestämt mig för att gå ut tvåan med VG i Matte B och resten MVG så gör jag det. Har jag bestämt mig för att spela innebandy i augusti så gör jag det. Har jag bestämt mig för att något ska bli som jag vill så gör det det, på ett eller annat sätt.

Därför blev jag lite lack när Slemmet bad mig om hjälp. Hon ville ha texten till en låt men grejen var bara den att den varken fanns på nätet eller gick att plocka från YouTube-klippet på grund av fantastiskt dåligt engelskt uttal. Ni fattar inte hur mycket sådant här grämer mig, när jag lovat att göra någon en tjänst och sedan får ett fuck you av Fru Fortuna.

Fick ta i med hårdhandskarna. Inget är omöjligt.

Nu har jag skickat texten på Facebook. Åhh, underbara känsla av success!

Inga kommentarer: