lördag 11 juni 2011

11:e juni

Trots att jag fyller år den 11:e juli har jag räknat ner till denna dag i ett år. Den 11:e augusti 2010, den 11:e december 2010, den 11:e februari 2011, den 11:e maj 2011; alla de datumen har jag sett till att allt och alla fått veta att det är ett exakt antal månader kvar till den 11:e juni och den 11:e juli. Varför? För att Jennie fyller 18 idag. As simple as that. Fan vad vi har tjatat, fan vad vi har räknat ner och fan vad vi har längtat. Nu är dagen här och jag kan stolt säga att jag fick första kramen i Jennies vuxna (nja...) liv i natt vid tolvslaget med hela Stockholm som utsikt, något att hänga i julgranen. Min klippa har blivit stor och det är hon så jävla värd, vad hade jag gjort utan dig under de senaste åren?
Copycat:ar födelsedagsbarnet själv och säger tack (Jennie) för att du finns och är världens bästa. Grattis på 18-årsdagen.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Fanny jag gråter på riktigt! tack så jättejättejättemycket finafinafina du! <3<3

Phanny sa...

Hahahaha! There's more to come! :D <3