lördag 11 juni 2011

Inbrott

Det var inbrott i grannhuset häromdagen så jag vågar knappt sova med öppet fönster. Grejen är att det är så satans varmt att jag måste, rånad och brutalt mördad eller inte. Haha juste, har jag någonsin berättat att jag alltid haft känslan att jag inte kommer hinna fylla 18? Nej, klart jag inte har för sådant får man inte säga men så är det. Jennie blev upprörd som en aggressiv fiskmås när jag sa det, lovade att aldrig säga så igen men hihihihi too bad. Och med tanke på Jennie så är jag nyss hemkommen från hennes astrevliga mid
dag och vill ni veta en sak? Jag var 18 för några timmar, tills det blev dags för debut-utgång för födelsedagsbarnet, då var det plötsligt en hel månad kvar. Herregud, om exakt en månad kommer jag gå och lägga mig med magsäcken uppe i halsen inför uppkörningen den 12:e. Körkort, fan vad skönt det ska bli. Lättnad. Tillbaka till saken- tack tack tack Jennie för kvällen, det var grymt!

Inga kommentarer: