tisdag 14 juni 2011

Time to move on to the next chapter

Idag går en av mina äldsta vänner ut skolan. Och inte bara ut, utan ut ut. Han som alltid varit ett år före med allt men som jag ändå lyckats ha kvar så mycket gemensamt med. Alla somrar vi har firat våra födelsedagar tillsammans och alla somrar vi har skrikit våra namn i munnarna på varandra för att få svara på frågan ur quiz-blocket. Alla somrar vi spelade Gameboy dagarna i ända och alla bullar vi har bakat och sålt. Okej, nu blev det här löjligt wannabe-poetiskt men you get the drift. Lill-Johan har blivit stor och tar idag studenten. Fan vad underbart och fan vad ovärt att jag inte kan gå på mottagningen. Måste ringa och säga grattis, herregud jag vill också men som med allt annat när det gäller oss- NU ÄR DET BARA ETT ÅR KVAR!

Slemmet går dessutom ut grundskolan idag. Åhh vad jag vill glömma dagen jag gick ut nian, värsta timmarna i mitt liv. Vi bestämmer här och nu att den 11:e juni 2009 aldrig fanns. Men i alla fall- grattis och bra jobbat ditt as, välkommen till helvetet!

2 kommentarer:

Jennie sa...

11 juni finns alltid!!

Phanny sa...

Haha visste att du skulle lägga dig i.