tisdag 21 juni 2011

Haters gonna hate

Aldrig fattat vart det uttrycket kommer ifrån, men jag känner att min tolkning kommer passa in. Vet ni vad jag hatar? Folk som kommenterar och påpekar att de hatar när andra kommenterar och påpekar. Folk som kanske inte är så där jättepopulära och gång på gång klagar och ojar sig över allt de tycker att deras motsatser gör fel. Hallå, what the hell do you think YOU are doing liksom? Jävla idioter, de skulle må så mycket bättre om det slutade hyckla så förbannat. Och när vi ändå är i gång, vet ni vad jag hatar ÄNNU mer? Jo, när folk skyller sitt kassa självförtroende PÅ ANDRA! "Åhh kan hon inte sluta trycka ner folk" och "Asså jag blir så arg, kan han sluta ge folk så dålig självkänsla". JÄVLA BULLSHIT! Var och en är själv ansvarig för både självförtroende och självkänsla, var och en väljer själv om den tar åt sig av något eller inte. Sluta lägg skulden på andra, ingenting blir liksom bättre av att man inte jobbar med sig själv. Men det är klart, om man LÅTER SIG påverkas, ja, klart som fan man mår dåligt. Sluta ge andra makten att bryta ner ditt psyke, den möjligheten har du ensamrätt till.

Så, tack för mig.

Inga kommentarer: