fredag 11 juni 2010

17 år, 17 år i staden.

Av någon anledning ska pappa och Muminmamman alltid lyssna på Bandit 106.3 när vi åker långt. Det eller nått 80-talsskit. Nu spelas Jerk it out, en låt som jag lärt mig att tycka om. Vem som lärde mig? Jennie Larsson och hennes bad ass-band Assistant Captain (AC- air condition). Och vart vill hon komma med det här undrar ni? Eller, inte ni som känner Jennie men det är ju inte så att hela Sverige känner henne. Hihi- alla känner apan men apan känner ingen. Kom till saken! Okej, Jennie fyller år i dag. Världens underbaraste sak blir 17. 18-1. Krogen-1. Körkort-1 (säg det inte till henne men hon kommer aldrig kirra körkortet). Resa med coolaste jag/mig-1. Frihet-1. Detta firades av Jennie-ponken igår kväll och svaret jag fick på mitt grattis-sms var inte nyktert. Fyllekaja. NU ÅKTE VI FÖRBI EN DANSK EU-PARLAMENTARIKER! Jag skrev: Hej Jennie, jag orkar inte vänta på att klockan ska bli tolv för jag somnar väldigt snart men jag vill bara säga att JAG FYLLER ÅR OM EN MÅNAD! :-D. Hihi jag är så busig :-) Nää men grattis för fan- du är bäst och jag ringer dig imorrn! Puss puss love you din svettiga strumpa <3<3<3
Nu kan man ju tycka att hon ska skriva något sentimentalt tillbaka men nej- det jag fick var "Äck :D". Äck äck på dig själv.
I alla fall, ni vet att mitt år har varit stressat och mentalt sjukt men det finns faktiskt ljusglimtar också- Jennie är en sådan. Hon har också varit stressad och sjuk i huvudet, det är därför vi passar så bra ihop. Två fel blir ett rätt liksom (precis som att fula föräldrar alltid får söta barn).
Nu ska jag sluta flumma. GRATTIS JENNIE PÅ 17-ÅRSDAGEN, JAG ÄLSKAR DIG! Haha usch, nu kom jag att tänka på den där bloggen vi pratade om att starta...

1 kommentar:

jennie sa...

hahahahaha jag döör! du är för jävla underbar du :D