onsdag 2 juni 2010

History debates

Vi hade debatter angående The French and Indian War och den amerikanska revolutionen i dag på historian. Taktik? Den som skriker högst vinner. Det blir så när man inte har pluggat på. Det gick asbra. Jag tror jag kör på det nästa gång också.

Om ni inte förstått det SÅ VANN JAG! That's right- JAAAG VAR BÄST! Inte för att det var någon tävling men JAG VANN ändå. Jag vill tacka Ida för argumenten vi kom på tillsammans imorse på bussen. Och jag riktar även ett stort tack till den andra gruppen för att de fick mig att gå igång (ohlala we're talking some dirty business here...) och sist men inte minst till världens bästa Lena Sjögren som präntade in all basfakta om revolutionerna i huvudet på mig på SO:n för två år sedan. Jag vill även tacka Elin för att hon langade onda blicken resten av lektionen och påminde mig om att JAG VANN! Puss på dig fina vän, det här var lika mycket din vinst!

4 kommentarer:

Andrea sa...

Då hade vi samma taktik alltså :P jag hade ett årtal och ett namn att backa upp alla mina argument kring!

Eliiiiiin sa...

fuck uuuu

Phanny sa...

Hahahaha du lyckades, det var just det där med årtalet som fick de andra att säga "jävla Andrea" :P

Anonym sa...

Det var en bra debatt. :D

/StjärnaN