fredag 11 juni 2010

Det kom inget solsken

Det regnar fortfarande. Vet ni, det spöregnar alltid när jag är i Norge. Det här är tredje gången och det verkar inte bli bra på väderfronten (haha ordvits!) nu heller. Fast, egentligen blir det här fjärde gången. För några år sedan gick jag och Johan upp för Sylarna i i fjällen och toppen av Nordsylen (eller var det Syd?) ligger i Norge. Då var det fint väder och en jävla utsikt, synd att Johan inte hade köpt sin värstingkamera då.
Jag har faktiskt sagt åt honom att jag vill paddla i Norge flera år i rad nu men det lär inte bli av på några år...

1 kommentar:

Isaura sa...

sv: Tack, Fanny! (För jag antar att nummer 1 var en komplimang, på sitt lilla finurliga vis! ;)) Och på nummer 2 svarar jag att jag är räääätt så tveksam till att jag kommer att sakna Jennys lektioner, men vi får väl se. ;) Och ja, jag ska fortfarande börja på IEG. :)