tisdag 29 juni 2010

Halli hallå

Alltså, jag får lite krupp. Sitter ute i Ängsvik hos Emma (vilket är typ ännu mer off ännu Ingarö om man ska gå efter SL:s åsikt) och har läst alla bloggar jag läser fyra gånger, kollat Facebook dubbelt så många och skickat iväg panikiga sms till Frida. Det är nämligen så att de där andra två cp:ade mongona har fått för sig att det ska leka sjukt coola och sjunga (jävlans falskt) och spela gitarr och piano (helt fel och i otakt) bara för att jag är världens minst musikaliska människa. Jadå, så är det. Herregud ni ska höra hur det ylas, och Jennie som inte ens kan texterna till låtarna. Inte lätt att gå i cp-gruppen i engelska i skolan inte. Tanken är att vi ska åka in och kolla på Andreas Grega ikväll och som ni kanske fattar så var ju inte det min idé, jag åker mest med för att jag inte har något bättre för mig ikväll. MEN- jag lär träffa på Elin på Grönan! Ska bli satans trevligt att skrika lite på henne där hon står och ler mot varenda jäkla människa trots att de är fulare än fan själv.

2 kommentarer:

Pauline sa...

Men ojojojoj riktigt bra band du hade med där!!

Fanny sa...

Skoja inte! Trummisen är ju världsklass!