fredag 4 juni 2010

Somliga går med trasiga skor (puss på're Jennie girl)

Min ena gladiatorsandal pajja i dag. En av remmarna släppte i ena änden och vet ni vad jag tror, jo att ni inte har en satans aning om hur jobbigt det är att gå när den inte sitter som den ska och glider snett varje gång man sätter ner foten. Har man dessutom en sjuklig träningsvärk i hela baksida lår och i vaden blir promenaden med en bag innehållandes en historiabok på 3 kilo (ja, 3 kilo) på axeln, solen gassandes och med en överfull kissblåsa mindre rolig. Jag har aldrig vågat använda ordet kissblåsa i bloggen förut men nu var den oskulden tagen. Kissblåseoskulden. Men herregud vad fan håller jag på med, så här opryd kan jag inte vara. Frida kommer ändå inte läsa bloggen på en vecka och uppskatta mina uttagningar av svängarna. Förlåt, jag ska skärpa mig. Och med tanke på Frida, jag är utnämnd till tuttpolis i hennes blogg tills hon kommer hem. Hon lade ut en porrig bild på sig själv i bikini och sa att jag skulle försvara hennes bröst om någon kommenterar elakt om dem när hon är i Grekland och raggar upp Stavros & company. Jag valde att visa min auktoritet genom att skriva Schyssta rattar, för att sätta mig i respekt liksom. Den som bråkar med Fridas tuttar bråkar med mig.

Men shit nu går det för långt.

Inga kommentarer: