fredag 18 juni 2010

Here we go again

Nu tänker ni att jag skriver oändligt långa och sentimentala grattisinlägg till varenda människa jag känner men det är fan inte mitt fel att tre av mina bästa vänner fyller år inom loppet av en vecka. I dag är det Saras tur. Hon fyller 16 idag och vad jag har hört av henne så är tanken att hon ska börja övningsköra snarast så akta er jävligt noga om ni kör bil på Värmdö. Ja, vi får ju inte hoppas att hon åker längre.
Nää men nu ska jag inte vara så, det känns onödigt. Och dessutom är jag så satans trött- det är jobbigt att jobba vettni. Och helvete vad jag svär, förlåt fan. I alla fall- Sara den lilla fina filuren firar just nu hemma med su familia så jag får se när jag får chans att lämna hennes present (presenten som egentligen är den julklapp hon skulle fått i julas men som aldrig överlämnades). Aaanyway- grattis bästa du, hoppas du får en freakin' fantabulous födelsedag! <3

1 kommentar:

Saraa sa...

Tack för detta hmmm.. fina inlägg! du vet hur man ska vara charmig du din filur! :) men snart kommer jag, faran ut på vägarna! :D jihoooo!! pussssss <3