tisdag 20 maj 2008

En busschaufför, en busschaufför, det är en man med glatt humör!

Absolut ingenting i det här inlägget kommer att handla om just busschaufförer, det vara bara det att den låten flög upp i huvudet. Tyvärr. Men om ni vill veta så känner jag en busschaufför.
Efter två dagar på Intersport grinar mina små fosingar väldigt illa. Aj, aj, aj. Ont, ont, ont. Men en bra sak i detta fotiga elände är att det faktiskt går ganska bra. Och Charlie är inte alls dryg som tur är. Skolan är ingen bra plats har jag kommit på. Man får oftast helt fel intryck av folk och det går ju inte för sig. Fan, våga-vägra-fel-första-intryck säger jag bara! På bussen hem blev jag typ halvt ihjäl slagen av ingen mindre än Zigenar-Pappan himself. Sitter för omväxlings skull så lungt och stillsamt på ett säte när han med sitt dallrande fett går förbi mig och för allt i världen vägrar att hålla i sina håriga armar. Nej usch, zigenare och hår en värre kombination en Fanny och hår. Nu tänkte jag vara lite tråkig och berätta för alla tattare där ute att det från och med nu är helt lönlöst att försöka sno flytvästar på Intersport i Mölnvik. Jag har nämligen tjuvlarmat alla och ni vet inte vart! Nananananana! Där satt jag. Högt uppflugen på en skranglig stege och gjorde samhället en tjänst. Tacka mig när era barn blir goda medborgare, det är jag värd!

Inga kommentarer: