tisdag 6 maj 2008

Tyskarna...

...har anlänt. Har nu kommit hem från en ganska trevlig afton vid Skatboet där de skall bo. Först blev det lite hederliga korvar och sedan lite fotboll. Kan säga att jag gjorde våra mål men att jag missade lika mycket som Zlatan gjort i landslaget de senaste åren, alltså pretty much. Imorrn börjar vi som vanligt 8.55 men jag undrar om jag inte skall pallra mig dit till klockan åtta så att man kan vara lite social med besökarna. Om tyskarna kommer det en ny uppdatering imorrn eller nåt.
Jag är ledsen att det inte kommit upp någon ny dragspelsfilm som jag lovade men jag har faktiskt en ganska bra anledning- batteriet i kameran dog. Laddar upp den til imorrn så får jag knäppa lite pictures på tyskisarna. Nu måste jag kolla vad God morgon heter på tyska, kanske Morgen?

Inga kommentarer: