fredag 9 maj 2008

Hello!

Just nu sitter det faktiskt två tyskar och spelar x-box här hemma i min soffa. Trevliga jag sitter här och är lite osocial men what the heck, det finns ju bara två kontroller och just nu gjorde den ena mål. Den ena är 15 (vet inte om han är 92:a eller 93:a) och den andra är 12! Han måste hoppat upp ganska många klasser, men han ser iofs ut som ett smartass så det stämmer nog. Har idag spenderat timmarna på Finnhamn med en gassande sol och allas vår Ida Ceimertz, som man inte har tråkigt en sekund med. Tog årets första barfotapromenad och jaa, det gjorde ont. Jag gick på en lång jävla grusväg som liksom ville att jag skulle få stenar in i foten, men som tur var så dog jag ju inte (ni hade nämligen haft ganska tråkigt då kan jag lova er). Imorrn åker de hem och det ska bli ganska skönt, så roliga har de inte varit. Skriver mer imorrn.
Eller det vet jag ju faktiskt inte om jag kommer och göra för det blir aldrig som jag har tänkt mig. Från och med nu ska jag aldrig mer utlova att det kommer ett nytt inlägg vid en viss tidpunkt i framtiden.

Inga kommentarer: