måndag 5 maj 2008

Så långt kvar som möjligt till nästa måndag!

Det är nog det bästa med måndagar, om ni har något bättre förslag så kan ni ju skriva en liten kommentar.
Nu verkar det tydligen vara så att ganska många har uppmärksammat min nya karriär som dragspelare, kan kanske bero på att jag sagt det till alla, och då kan jag ju berätta den alldeles färska nyheten (som inte ens nått US Weekly än) att jag fått tillökning i mitt kommande band, nämligen vår allas Emma Ketzenius från konfen! Japp, vi kommer inom en snar framtid sitta utanför en butik nära dig! Det spelar ingen roll vart i landet du bor bara det är på Sergelgatan. Jag på dragspel och Emma på gitarr kan nog bli en hejdundrande succé (vi kanske kan hyra in munspelsmannen som förband?). Imorrn kommer i alla fall en till liten film som ni kan se för att följa min stadiga utveckling.
Och vet ni en sak? Imorrn kommer även en annan sak- tyskarna! Det ska blir kuligt!

Inga kommentarer: