måndag 5 oktober 2009

Dilemma

Ska jag springa de där jävla 5 kilometerna imorgon och komma hem snabbt eller ska jag gå? Om jag springer kan jag uppfylla några PE criteria (idrottskriterier...) men samtidigt har jag två år på mig att fixa ett MVG. Hmm, om man säger effektiv eller latmask är ju valet enkelt men vad fan, jag orkar inte. Men jag har heller inte lust att åka till betongens förlovade land Sundbyberg i träningskläder och en jätteväska. Och jag kan inte skita i det helt och hållet och vara hemma istället, det går emot min natur. Om jag är snabb har jag mer tid att fixa idrottsteorin till på fredag och det måste jag få MVG på. Annars hoppar jag från Skurubron. Eller Djuröbron.
Åhh! Nu blev det ju ännu en sak jag måste välja mellan! Fan också, jävla valfrihet, heja kommunismen...

Inga kommentarer: