torsdag 8 oktober 2009

Men snälla lilla smittskyddsinstitut...

Inte funderat på att fixa fram vaccinet när influensan fortfarande är någorlunda aktuell? Har inte hört något på nyhterna på flera veckor så antingen får de skynda sig på lite till nästa gång eller skaffa nya marknadförare.
Det skulle ju i och för sig inte förvåna mig om jag i vilken sekund som helst
omvandlades till en gris med knorren på huvudet. Har varit så sjukligt trött hela dagen så jag ramlar förmodligen ihop snart. Det värsta är att man får så ont i huvudet att man inte kan sova. Nej, fy farao för att göra läxor tills man stupar tre dagar i sträck...

2 kommentarer:

Marika (en mycket seriös student) sa...

Du, kan du inte göra en ordlista på slutet av dina inlägg där du förklarar svåra ord som en del av dina läsare (läs mig) inte förstår. I detta inlägg var det ordet "läxor" som stack ut. Vad är det ch värför nämner du det så ofta numera?

Phanny sa...

Jag är ledsen, jag borde ha tänkt på det lite tidigare. Om jag ska vara allvarlig kan jag inte riktigt definiera läxor bättre än med orden "utmattande" och "överjävlgt". Hoppas att det duger till nästa gång, ska googla på vad detta fenomen EGENTLIGEN är. ;) <3