fredag 2 oktober 2009

I fucking Hemmestahallen

Har haft en sådan äcklig huvudvärk i dag så jag skippar den fysiska delen av träningen i dag. Visar mitt absurda engagemang genom att sitta bredvid och skrika "Bra Thilda!" när hon missar öppet mål. Vaddå elak? Hon sa att jag skulle titta på när hon sköt sina grymma uppvärmningsskott and so I do. Åker förmodligen hem en halvtimme (media hora på spanska) tidigare för att hinna säga hej till Micke och Maud som är på celebert besök och äter äppelpaj. Om jag ska vara ärlig är det väl egentligen den jag är efter men gästerna kommer på en stark andraplats, helt klart. Här får ni lite nytagna bilder som möjligtvis kan bli min död om fröken Bjureflo får se dem. Jag lovade dyrt och heligt att jag inte skulle lägga upp dem men både hon och jag vet att man inte ska ta mig på allvar.

Inga kommentarer: