fredag 16 oktober 2009

Jag har något allvarligt fel

Under flera månader har jag suttit och tittat på Tillbaka till Vintergatan på SVT Play och svurit över att det bara kommer ett nytt avsnitt i veckan. Varför undrar ni? Jo, för att jag har en rejäl skruv lös. Som ni kanske vet så är min värsta rädsla här i världen Fifunerna. Vet ni inte vad det är så kan ni titta på bilden (om ni vill riskera att få en hjärtattack vill säga). På grund av detta så sitter jag och väntar på att det första avsnittet de är med i ska komma, bara för att påminna mig själv om hur jävla läskiga de är. Självklart blundar jag som en galning så när det väl dyker upp så måste jag blunda ännu mer och hur jävla lätt är det? Nää, precis...
Här får ni en bild i alla fall. Vargoda!

3 kommentarer:

Karolina sa...

Åh, jag älskade det.
Nu blev jag sugen på ett pepparkakshus, varför vet jag ej. :)

Elin sa...

that's some scary shit man

Phanny sa...

Man skiter nästan på sig... ;)