lördag 15 mars 2008

Heaven here I come!

Vet ni vad? Det omöjliga har hänt. Jag, Fanny-jag -kommer-bara-få-G-Johansson, har fått MVG på ett NO-prov! Japp, det är faktiskt sant. Var den enda i hela stora klassen som fick det. Om jag är nöjd? Jaa, gissa själv... När jag lämnade in det i onsdags kändes det max som ett VG-prov men icke sa nicke, MVG blev det här.
Anledningen till att jag inte har skrivit på ett tag är att vi har haft fullt upp att förbereda inför imorrn. Har putsat silver, slagit in bestick och gjort äggsmör till förbannelse men snart är det färdigt. Hade genrep imorse vid 10 tiden och det gick alldeles utmärkt, för första gången var det kul att prata i en mikrofon, var inte alls nervös. Visst skakade jag en aning när jag väl stod och prata men alla sa att det var bra gjort så jag antar att det gick vägen. Nu är mitt problem bara vad jag ska ha på mig under kåpan imorrn. Kanske tar en vit underklänning över de svarta korta shortsen och så ett par vita ballerina. Joo, så får det nog bli. Ska lägga fram de nu. Hej hej!

Inga kommentarer: