torsdag 27 mars 2008

Plans of the day

Kom precis hem ifrån en lite promenix med papput och hundarna, och oj, oj, oj vad jag älskar sol! Jag förstår inte vad afrikanerna gnäller om, de har ju sol året om. Nee det kanske var lite elakt sagt men sån är jag och det är inget att göra någonting åt. Om en stund ska Stoneberg ringa och berätta att hon är hemma så att jag kan kolla upp en buss in till hufvudstaden. Tänkte kolla på såna där löjligt dyra skor som bara är snygga för att det är ett märke på. Mina Lacoste från förra året är nämligen totalt obefintliga snart.

Igår kom jag även att tänka på tjejer i min ålder och vilka jävla hypokondriker de är. För några år sedan då vi fortfarande var ett "lag" så var det ett antal av oss, de personerna har dock precis slutat, som rent ut sagt tröck (låter bättre än tryckte) i sig piller hit och piller dit helt utan anledning. Innan matcherna till exempel, alla tog minst en alvedon (plus en ipren i smyg). De menade på att man kan ju faktiskt få ont i huvudet så jag tar de här i fall att. Om det nu är någon som inte vet vad en hypokondriker är så tänk Tobbe i En annan del av Köping, alltså att man låtsas ha ont för att få uppmärksamhet, då gäller det iofs att inte erkänna att man ljuger och att man inte pekar på fel kroppsdel ;) Nu vet ni vad jag tycker...

Kolla snyggingen------------>
Var tvungen att förklara varför hon (Michelle) ser ut som hon gör. De hade typ ett arbete i skolan där de skulle spela in en film om Mexico, nu behöver ni inte undra...

Inga kommentarer: