tisdag 11 mars 2008

MVG!

Japp, MVG (exelente) på spanskan :D Inte för att jag trodde något annat men ändå. Hade väl 5 små fel eller nåt på tre sidor så det är klart att jag är nöjd, men dum som jag är råkade jag fråga om en sak jag hade skrivit och som visade sig vara fel, men då min lärare är från Gbg (alltså helt körd) kanske hon glömmer att rätta till det. Håller tummarna... För övrigt kom jag på en sak som jag verkligen älskar- farmors kakor! Det är klart att hela hon är grym men ingen gör godare kakor och bullar än henne. Allt ifrån kolakakor till fusk-bullar (hål innuti pga av smält smör), jaa till och med kubb, och jag som hatar kubb! Nu vet ni att ingen är bättre på att baka än min farmor. Var där idag innan träningen och hade en liten trevlig stund, ska dit imorrn också. Väl på träningen var det kanske inte det allra roligaste jag har upplevt men det är alltid så när man inte vart med på ett tag och man måste ju börja någon gång. Kommer tyvärr missa två träningar och en match i helgen pga konfirmationen. Handla på fredag, repetition och laga mat på lördag och the big moment på söndag- dvs att typ halva Skandinavien kommer hem till oss efter kyrkan, och dit kommer ju bara 30 stycken (till kyrkan alltså)... Nej jag har intalat mig själv att tänka positivt, det sägs att allt går mycket bättre då, så jag får kanske börja med det nu, och man kan ju alltid börja med en god natts sömn, hej hopp!

Inga kommentarer: