lördag 8 mars 2008

Usch!!!

Åhh vad instängd jag känner mig. Det är inte så att jag har husarest eller nåt utan det är nätet som är problemet. Känns som att man vill göra mycket mer på internet och bara få gå lägre än skärmen tillåter. Känner samma sak med iPoden. Någon som känner igen sig? Har nog drabbats av någon allvarlig form av klaustrofobi, en slags psykisk sådan. Nu när jag har läst alla bloggar 20 gånger, googlat allt, vart inne på mina vanliga hemsidor och lite till, vad gör jag då? Man kan ju faktiskt gå och sätta sig och kolla på tv men vid den här tiden är det sällan något bra som sänds. Datorn skulle nog kunna vara 2000-talets Alcatraz. Som tur är sitter jag och lyssnar på världens skönaste låt- Cowboy und indianer:)

Men nu har jag ju lösningen! Jag ska fortsätta med lägenheten såklart! Japp det ska jag, hörs sen:)

Inga kommentarer: