söndag 13 april 2008

Inte så stor i alla fall...

Vad hinner man göra på 8 timmar? Well, man kan kolla på ca: 4 filmer. Man kan vandra runt på Gröna Lund. Eller så flyger man med ett direktflyg till Kina. Det är helt sjukt, till Kina! Nu förstår man hur liten världen egentligen är, 8 timmar är ju ingenting. Om man bara läser det här och inte tänker efter själv låter det väl inte så konstigt men prova att tänka lite längre. På 8 timmar kan man sträck-köra till Åre, eller så åker man ungefär ett halvt varv runt planeten. Nu kommer jag gå och fundera på det här i säkert en vecka, men det gör inget. Den här var bland de bästa funderarna jag kommit på på länge.

Och vet ni hur teknisk jag har blivit?! Har äntligen fattat hur man får in filmer i iPoden. Man var tvungen att ladda ner mp4- filer för att det skulle funka. Såg på "27 dresses" igår kväll och nu har jag även "No country for old men", "Disturbia", "I now pronounce you Chuck and Larry". Nya filmen "Fools gold" med Matthew McConaughey och Kate Hudson är även på g.
En stor eloge till mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis, du kan nu titta på filmer i iPoden som är mkt roligare att se på en tv lr bioduk!! Men, men så fort du lär dig lägga in minitext kan det väl vara värt det?
(Du vet vem jag är: "pratar inte med terrorister")