söndag 20 april 2008

Sa till mig själv...

innan träningen idag att jag verkligen skulle ge allt och se om det blev lite roligare. Sprang som en galning och fortsatte jobba när jag tappat bollen, och se på fan- det blev roligare! Allt blev så mycket lättare. Tänk vad lite positiv anda kan göra *leende*. Bestämde även att vi ska ha en liten avslutning med laget i stället för en gemensam med resten av klubben. Först blir det laserdome, sedan Hard Rock Cafe för middag och efter det hem till mig för filmkväll och övernattning. Mysigt:) Skola imorgon som vanligt så jag skriver väl lite när jag kommer hem.
Det kanske är någon som undrar varför det kommer fler inlägg under de ojämna veckorna än det jämna. Joo, det är för att datan är mer tillgänglig (stavas det så?) här hos pappa, nu behöver ni inte undra.

Inga kommentarer: