fredag 11 april 2008

Jag till Marika (Lycklig men trött)

Phanny säger:
Jag tror inte på att du är lycklig
Phanny säger:
Såg i min spåkula att du bara kommer få VG på provet
Lycklig men trött säger:
Oh no!
Lycklig men trött säger:
Men hur ofta har du rätt?
Phanny säger:
Det behöver vi inte blanda in nu
Lycklig men trött säger:
Fast jag ska träffa Sofie snart...
Phanny säger:
Men kulan säger att Sofie nyss blev dödad av en skata
Lycklig men trött säger:
Haha, jag prata med henne i telefon
Phanny säger:
Nee det är en annan sofie
Phanny säger:
Jag ser det också
Phanny säger:
Fast oj då, nu är det reklampaus i kulan
Det går en stund och här imellan har vi bland annat pratat om att min spåkula är ifrån frysdisken på Lidl, efter ett tag säger jag:
Phanny säger:
Vad ser din kula?
Lycklig men trött säger:
Att jag glömde ladda mobilen imorse
Phanny säger:
Ojdå. Men nu ser min kula att Mamma Mu kommer och gungar gungbräda med Sofies döda kropp
Lycklig men trött säger:
Hur kan hon då skicka sms?
Phanny säger:
FLAX, FLAX DUNS!, så kom Kråkan
Phanny säger:
"Nej men Kråkan, vad gör du?", undrade Mamma Mu
Lycklig men trött säger:
Du har nog läst för många böcker på sistone
Phanny säger:
"Jag gungar på den andra sidan, ser du väl, koskrälle!", svarade Kråkan
Phanny säger:
Aa jag läser ju så mycket och snabbt (precis det jag inte gör, eller jag läser snabbt men inte ofta)
Lycklig men trött säger:
Herregud, den nivån har inte jag kommit upp i än
Lycklig men trött säger:
Sagt av Marika 2 år...

Inga kommentarer: