onsdag 9 april 2008

Satan också!

Vi blev påkomna! Inte med att göra det "där" utan med buset i skolan. Kataríína från Gbg upptäckte våran lilla knasighet och sa:
- Jaa det där var lågt, mycket lågt.
Då kan man ju undra vad jag drar till med;
- Men inte lika lågt som Glocalnet.
Fast där ljög jag, jag önskar att jag hade sagt så men det kom jag på några timmar för sent. typ vid middagen. Hemkumpa-provet gick ganska prima. Hade inte hunnit öva pga av det kommande SO-provet på fredag så jag snabblärde mig lite om bostäder och sånt crap till provet. Nu, ungefär 6 timmar senare kommer jag inte ihåg mycket alls. Jag brukar vara en sån som kommer ihåg allt, och då menar jag allt, men den här gången kändes det viktigare att få ett bra resultat för stunden än att komma ihåg det till man sitter på hemmet och dräglandes kollar på Keno om 85 år (jaa, jag ska bli hundra). Har det hänt något mer kul? Well, jag hann igår kväll äntligen skrivit klart om alla revolutioner och skulle imorse skriva ut alla 13 A4 papper med text 12. Det skulle faktiskt ha kunnat gå jättebra men såklart är det just idag, av årets alla andra 365 dagar som Gud/Allah/Jahve/Buddha/Brahma---> kan välja mellan, som bläcket är slut i skrivaren. Of course. Men men sånt är livet och det får man leva med. Kan plugga in det där fula gröna USB-minnet och skriva ut allt i skolan imorrn på profiltiden. Japp, så får det bli!
Nu ska jag vara så där tonårs-bloggig och skriva ciao ciao.
Ciao ciao!

Inga kommentarer: