söndag 6 april 2008

Vet ni vad?

Den lilla hoppetossan till lillasyster har magrutor. Japp, det är sant och jag kan inte tro det. Här har man tränat vareviga (nästan men jag har varit very bad på sistone) kväll för att se någorlunda vältränad ut och så går satungen och gör absolut precis exakt ingenting och POOF! så ser hon ut som en ryska på steroider. Nu hoppas jag att ni förstår att Avut (vänd på det) inte är rådopad. Fast jag har börjat fundera på om barnet har ADHD or something. Eller så kanske hon bara har mycket energi? Det är ju trots allt jag som är hennes syster...

"Berg flyttar in" kunde mycket väl har varit lite bättre men jag kan inte stå emot hennes busiga leende så räkna med att jag kommer sitta bänkad nästa vecka också.

Är det någon mer än mig som, blir fly förbannad på Willys reklamen? Den där med tjejen som betalar 5 spänn och sedan häller hela kakfatet i väskan. Det hade varit en annan sak om hon hällt saften i väskan också, då hade jag kanske dragit på smilbanden...

Videon till "4 minutes" med Madonna och Justin Timberlake är lika bra som låten, mí lajk!

Sista matchen i Ösby-tröjan idag och det känns lite uschigt, men men det är bara att ta nya tag till hösten, då vi har blåa tröjor på oss.

Inga kommentarer: