torsdag 24 april 2008

Sing Hallelujah!

Sitter och lyssnar på den nu. Och Macarena. "Oldies" albumet på iPoden blir bara större och större för var vecka som går, lite nice om jag får säga det själv.
Kom att tänka på det här med hamburgare och att de från allra första början kommer ifrån Hamburg. Men vart fan ligger i såna fall Cheeseburg? Får fundera vidare...
Håller på med den teoretiska delen av bro-arbetet som jag "inte kommer hinna klart med" enligt ett x antal personer i klassen. Den ena börjar på M och slutar på arika. Men jorå terroristen det kommer jag visst. Om jag fortsätter nu så blir allt jättesuperduperbra. Sedan skall man ju hinna träna på svenskan och spanskan också men det är en annan bakteriefull femma. Hade engelskaprov idag och kan jag lova MVG den här gången också?

Inga kommentarer: