måndag 1 september 2008

Låten borde heta Empty Brain...

Åh vad jag känner mig obloggig! Hur kan man ha så dålig fantasi? Vet inte hur jag ska börja men jag kanske ska säga att skolan har börjat igen. Om det var kul? Nej inte alls men om man går i en klass där alla är pratglada och en aning trötta så blir det genast roligare. I och för sig så kan jag sitta och skratta åt mig själv i en timme så det kanske var därför? Dagens exempel var när Stefan berättade att många barnböcker egentligen bara är censurerade vuxenböcker och att typ (fast han sa ju inte "typ") halva Robinson Crousoe är bortttagen pga olämplig text. Vet ni vad som flyger upp i mitt huvud då? Bockarna Bruse Adult Edition. Det var väl roligt? Det tyckte jag i alla fall och efter det var den svenskatimmen räddad. Ja, det var väl min dag i det stora hela och nu sitter jag och lyssnar på den tyska eleven som vi bodde hos´s storebrors band. Tre låtar varav två på tyska och såklart är det de två som faktiskt är någonting att lyssna på...
Ha det fint nu ska jag lägga in lite grejer i mina nya byråar, mamma (som förövrigt köpte en skinjacka till mig idag) tjatar...

Inga kommentarer: