torsdag 18 september 2008

I made my day

Åhh vad lyckan väller upp inombords (host) när man kommer till en blogg som har blivit kommenterad, tack! I och för sig så är det jag som dragit igång några av dem men det behöver vi inte veta.
Om förra torsdagen var den sämsta i världshitorien så var den idag himlans bra. Först ett inte alltför misslyckat skolfoto och sedan en idrottslektion med en lyckad orientering, kan ni förstå? Nej, inte jag heller men eftersom att jag och Frida tydligen tillhör världseliten i att ränna runt i skogen tog vi ALLA sju kontrollerna. Det är sant, jag ljuger inte. Det var bara några av boysen som tog lika många men det gills inte, vi är bäst. Plus att vi kom tillbaka i tid! Inte illa, MVG here I come!
Nog med självberömmelse, under lunchen sitter vi med Agnes, Emma och Amanda (som ni förmodligen inte känner) och det slutar med att de sitter och bråkar om vem som sugit på min (godis)klubba längst och vems tur det var. Klubban kostade 1 krona.
SO på eftermiddagen och bara för att Lena är bästa läraren så kör hon ett muntligt läxförhör (nämnas kan att jag igår satt i fem timmar och skrev om Ryska revolutionen för att lära mig allt till idag och provet next week). Mina och Ramins armar satt såklart som fastklistrade i luften i ivern att få svara. MVG here I come!
Sista lektionen var det bild och för första gången gjorde jag någonting vettigt av tiden. Kopierade två papper och fick lite nya idéer. VG here I come (vi har inte fått betyg i bild, så det är inte så att jag har G)! Nu sitter lilla-syster-yster och sjunger för full hals så det är väl bäst att ta tillfället i akt att få skratta lite. Ikväll är det träning som gäller till kvart över tio men det är lugnt, vi har sovmorgon (och spex) imorgon

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska kommentera som aldrig förr:) lovar med handen på hjärtat

Anonym sa...

Du är bäst Agnes!