torsdag 26 februari 2009

Flickan i The Ring kan gå och lägga sig

För den filmen är sämst. I alla fall det lilla jag såg och det var "den läskigaste biten" (när hon kommer ut ur tv:n). Gääääsp...

Ialla fall. Till alla er som någon gång pratat mörkerrädsla med mig. Det är sådana här människor/UFO:n/saker som jag är rädd för. Tänk er att de står och stirrar på dig med vattniga ögon där du ligger i sängen och sussar. Fy helvete var jag tvungen att se den här bilden, nu kommer jag inte kunna sova på tre veckor.


Åhh jag kan inte titta på bilden, länkar istället. Börjar allvarligt talat skaka och känner hur någon står och tittar på mig bakifrån. Herregud, hur skall det här gå...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å fan, jag ryser. å gud vad hemsk bild. Andas djupt Linnea, andas djupt.

Anonym sa...

Jag är rädd för the ring-tjejen... Fast du är läskigare när du ÄR the ring-tjejen och kryper ut i en lucka i väggen i det sovrummet där jag ska tillbringa flera nätter!

Anonym sa...

Haha allt för dig ;)