onsdag 25 februari 2009

Kossan säger muu!

Jag vet att ni har saknat mig och jag vet att jag är dålig på att uppdatera men jag har en anledning. Uppsala stavas den. Eller, rättare sagt in the middle of nowhere just utanför Uppsala, hemma hos min gamla scoutledare tillika moster till Ida. Tre mysiga dagar har vi lekt med världens gladaste bebis, tittat på film, Wii:at så att armbågen är halvt ur led och ätit bullar. Typ. Och så var vi inne i Uppsala, Sveriges fjärde största stad. Pyttsan! Det säger väl allt om hur litet det här landet är...
Jag kom förresten på att semlor egentligen är jävligt äckligt. Vitt bröd, grädde och mandelmassa. Hey idétorka...
Imorgon skall det passas hysteriska hundar hela dagen och av någon anledning måste jag vara hos pappa jättetidigt, de klarar sig faktiskt några timmar utan att kissa. Och hur många av alla gånger jag har stressat hem vill de egentligen gå ut? Ingen var svaret...

Inga kommentarer: