onsdag 4 februari 2009

Fy helvete

Vad mina strumpor stinker! Tänk er gamla Chicken McNuggets som vart i en pubertal tonårings skor lite för länge. Inte undra på att att jag är lite vimsig.
Igår var det ju som bekant Nationella, del A (jag skulle faktiskt föredra att säga del 1 men men). Om jag tyckte att det var svårt? Nope, a huge piece of cake. Men vad Stefan "som-inte-riktigt-är-sig-själv-just-nu" tycker är ju en annan femma. Hann inte riktigt klart sista frågan men fick ner det viktigaste. Det roliga med min klass är annars att det alltid, alltid, alltid är samma personer som sitter kvar längst på proven och även har bäst resultat inom nästan allt. Jag sitter hela tiden ut på vartenda prov (om det inte är engelska eller spanska) och kan för allt i världen inte förstå när folk börjar droppa ut efter halva lektionen. Hur hinner de? För att svara på alla frågor kan man helt enkelt inte vara så snabb.
Jaja, efter provet skulle det tittas på Flyga Drake med 9B och halva Hemmesta. Jag hade under hela filmen ett ypperligt läge att kasta godis i Ebbas bakhuvud men eftersom att mina lärare satt några rader ovanför mig kändes det lite vågat.
Imorgon är det så dags för C-delen av NP. Känner på mig att pennan kommer gå av eller något sådant passande.

Inga kommentarer: