torsdag 12 februari 2009

Vet ni vad?!

Livräddningen gick hur bra som helst! Fick lite blandade åsikter från folk i andra klasser som gjort testet innan vilket spädde på förväntningarna ytterligare (av någon anledning blev jag överspeedad och tyckte att allt var "Gud vad roligt").
Jag och Frida var först ut, lite ofrivilligt men en skulle börja och Frida anmälde sig. "Vem mer?", frågade Jenny och Frida sa med en gång "Fanny". Det var faktiskt ganska skönt att vara först, ingen press på sig själv för att de andra nyss klarat utan vi satte på något sätt ribban. Det slutade ännu en gång med att jag känner hur stolt jag är över klassen. Den fysiska nivån är kanske inte den allra högsta men att det bara var tre som inte kunde hämta upp dockan från fyra meter (alla pga sjukdom etc) är otroligt bra.

Nu ska jag skriva klart motiveringen till kostprogrammet som ska in imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fanie, du skulle ju skriva om det du sa på bilden. "Delad glädje är dubbel glädje".

Tjingeling