lördag 28 februari 2009

Tjejkväll var det ja

Det började bra med tacos och Let´s Dance, precis som utlovat. *Stirrar ut i luften*
Åhh, jag kan inte skriva just nu. Det ekar i huvudet (haha jag har en ek i skallen) och OM det nu skulle komma en tanke flygande handlar den förmodligen om Irland. På engelska. Så blir det när man inte gör läxorna i tid utan får sitta på lovet, dumbass.
I alla fall. På något sätt hamnade vi sedan i Bellas rum med Guitar Hero, klockan kan ha varit 10 vid det här laget. Timmarna gick, en efter en och spelade man inte för tillfället lyssnade man på Molly Sandéns version av Hallelujah, om och om igen (kanske för att jag alltid har iPoden på repeat?). Zeltan somnade halv tolv, som den partybrud hon är och bara för att retas lite gjorde vi allt för att hon skulle vakna. Spelade Värsta Schlagern på högsta volym i båda öronen, sjöng Hallelujah med Mr. Bean-röster (oh ja det lät fantastiskt) och kastade godis i huvudet på henne. Det sistnämda var i och för sig inte sant men två saker verkade lite fjuttigt.
Tiden sprang vidare och runt tre stängdes tv:n av (efter att vi kollat på MTV utan ljud). Somnade mellan kvart över och halv och jag kan lugnt försäkra er om att det var årsbästa för mig i att vara uppe länge. Fast det spelade ju ingen roll egentligen, i och med att jag ändå vaknade vid 8. Tyvärr var det ingen annan som gjorde det så det var bara till att somna om med Mich pressad mot ryggen. Tänk att folk inte kan ligga still när de sover...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit, jag tvivlar på det där.. Du kan inte vara vaken så länge! Har du blivit sjuk på riktigt?! :P

Anonym sa...

I assume...