tisdag 5 augusti 2008

Ahopp

Nu har jag då kollat på alla delar av Vägen till OS ett X antal gånger och som vanligt när det gäller sådana saker får jag "separationsångest" när det är slut. Grämer mig över att man bara kommer kunna se programmen i 30 dagar efter att de sänts. Vad ska jag göra efter det då hade SVT tänkt? Kolla på extramaterialet för hundrasjuttioelfte gången när jag dessutom redan kan alla repliker utantill? Nej, de får nog ta och fundera ut en bättre idé. Eller så får jag lägga av med de här dumheterna snart, det kommer bli överjävligt i längden. Men, snart börjar det som kommer bli det största fiaskot någonsin i svensk OS-historia och det är ju bättre än ingenting.
Ja juste om det är någon som läser det här och känner någon som är lika mentalt skadad när det gäller sport som jag är, aa då kan ni ju säga det till mig så att jag har någon att geeka mig med (jag känner ju i och för sig ganska många som är idrottsintresserade men ingen som är så insnöad och som tittar på så många olika sporter, problemet är oftast också att dessa personer är en sisådär 30 år äldre än mig...).

Inga kommentarer: