tisdag 5 augusti 2008

Glad!

Kan inte sluta tänka på den. Filmen alltså. Satt för en stund och funderade på om jag ska ladda ner filmmusiken men nej, den här gången betalar jag gladeligen 150 kronor, en sådana här uppsättning ska ha vartenda öre tillbaka. Därmed inte sagt att jag ska sluta ladda ner lite låtar då och då för igår blev det 5 nya som ska in i iPoden, men så såg jag nyss att jag glömt USB-sladden hos mamma (mia) så jag får fråga pappa (pia) om han möjligen skulle kunna hämta den på väg till jobbet ikväll. Har även precis fixat med bilderna från Frankrike och tanken var att de också skulle synkas in men så blev det som det blev. Tisdag idag och det betyder att jag ska se reprisen av sista Vägen till OS klockan 16.00 som jag missade igår. Egentligen ska man kunna se den på svt-play men det ville sig inte den här gången (förmodligen bara för att jävlas med mig).
Klockan är 12.05 och det betyder att jag ska klä på mig snart, eller något...

Inga kommentarer: