måndag 4 augusti 2008

Mamma Mia!

Vilken UNDERBAR film! Spring och se! Kan inte säga mer men jag har nog inte varit så genomglad på väldigt, väldigt länge. Sergelbion med Ida bidde det och även två inhandlade BH:ar, men på bussen märkte jag tyvärr att klantarslet till kassörska glömde ta bort larmet så det blir till att gå tillbaka (tur att jag för en gångs skull sparade kvittot). Även en gul med lite spets och sådant fint fick följa med hem. Fast jag fick nu se att den är en aning stor för mina boobs. Jaja, den kan jag ju växa i antar jag. Som sagt, fantastisk film och det enda som är lite tråkigt just idag är att vi tvingas lämna bort en av våra hundar (självklart den enda som är mest mänsklig, hur en hund nu kan vara det men jag ljuger inte) pga av att hon och en av de andra inte längre tål varandra.
Nu blir det till att säga god natt, sängen- here I come!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mamma mia är verkligen oslagbar! Åh, va glad jag är :)

Anonym sa...

*stort smile*