söndag 3 augusti 2008

Ett ganska ironiskt inlägg

Wozniacki vann sin första WTA-titel välförtjänt. Andra raka finalförlusten för Dushevina var väl kanske lite tråkigt men jag tror inte att någon förutom jag jag bryr mig så nu kan vi prata om något som nästan alla gillar- musik. Småtittade lite på Sommarkrysset igår och fick höra att Brolle är lika tondöv som jag är, alltså totalt befriad från stämband under kontroll. Någon som är minst lika borta är Amy Diamond och vad det kan bero på har jag inte den blekaste om men en gissning är att det är men (mén) efter att hon skrek sig hes över att bara få gå förbi mig på Grönan i tisdags. Inte lätt att vara igenkänd kan jag tala om, phew...
Bästa låten just nu är utan tvekan Used To med Daughtry! Har inte hunnit få in den i iPoden än men den kommer.

Om en timma kommer världens bästa Ida (fast jag har kommit på att det är ganska elakt sagt för den andra Ida är också väldans bra) och då bär det av mot världens ände Björknäs. Frågan är bara hur vi kommer hem?

Inga kommentarer: