söndag 3 augusti 2008

Älskar att provocera

HAHA fy fan vad jag är jobbig! Har precis suttit och sammanfogat 133 gem till en stor orm, närmare bestämt 3,5 meter. Fråga mig inte varför jag tycker att det är hysteriskt roligt men järnspikar vad kul det är att retas. "Fanny, världsmästare i elakheter", ska det stå på min vägg tror jag- precis som hemma hos Vargen i Bamse. Fast han bor i en stor sten och det gör inte jag, jag bor i ett bombnedslag varannan vecka. Kan se plastpappans min framför mig när han ska ta upp ETT gem... Applåder till mig.
Som sagt blev det Grönan i tisdags och jag kan säga att vi inte träffade Philip, mer än så orkar jag inte förklara. Efter det ut till landet varifrån jag kom hem igår kväll. Jag har kommit på att jag har världens sämsta ryggmuskulatur och för att träna upp det ska jag bli värsta träningsnarkomanen. Det var i alla fall vad jag hade tänkt mig men ni som känner mig vet att en sådan sak aldrig kommer hända. Men, man måste ju försöka och vad kan då vara roligare än att paddla och surfa? Enligt plastpappan är båda väldigt bra för ryggen (han är proffs, tror han i alla fall) och varför inte? Surfing en dag och sedan intervallträning med kajaken fram och tillbaka, fram och tillbaka mellan våran ö och den mittemot dagarna efter. Ont i ryggen kan jag lova, dock är det träningsvärk (tror jag ja, egentligen är det en bristning i korsryggen. Några fibrer har gått av mohahahaha!, skrattar djävulen i mig).
Nu är det duschen som gäller och sedan finalen i Nordic Light Open på svt24, damtennis för er som inte har någon koll. Ikväll till Björknäs för att packa kårpackning till lägret med Nacka.

Inga kommentarer: