söndag 10 augusti 2008

Land och rike runt med SJ!

Kom hem från Helsingborg för några timmar sedan. Hej då du mysiga stad, hej hopp regniga Hufvudstad. Men lite glad blev jag i alla fall, de hade världens godaste cappucino på tåget, plus att det var ekokaffe- heja SJ! Och vill ni veta en till sak? Jag har världens snålaste mamma! Hon sket i mjölken (HAHA SKET I MJÖLKEN) i sitt kaffe för att hon skulle få plats med så mycket som möjligt. Min mamma det... Jaja, hemma nu och just som man tror att tågresorna är slut för i år kommer jag på att jag ska åka redan imorrn. Scoutläger och nej, jag har faktiskt ingen som helst lust med det. Borta bra men hemma bäst, men jag har ju inte varit hemma någonting i sommar så att titta på OS oavbrutet tills ögonen ramlar ut hade inte varit helt fel. Kanske blir lite jobbigt att stoppa in ögonen igen men jag lever i nuet så det får vänta tills det händer. Jaa, att titta på OS är faktiskt det ända jag har gjort sedan vi kom hem, det och packat en väska på 277, 3 kilo. Riktigt bra basketmatch mellan USA och Kina vill jag lova. Eftersom jag är så fiffig har jag med mig OS-guiden på lägret och kan varje kväll kolla resultaten på internet i mobilen, så att jag slipper gå och sura i fem dagar. Huvudsaken är i alla fall att jag inte missar friidrotten.
Men nu lämnar jag er igen och drar ut på vischan.
Ja just det, min kusin Emma Johansson tog OS-silver på linjeloppet. Fast jag kanske såg fel för den Emma som är min kusin har alltid hatat att cykla...

1 kommentar:

Anonym sa...

uppdaera!!!!!