söndag 17 augusti 2008

Lär er en sak...

...lita aldrig, aldrig någonsin på min magkänsla. Totalt opålitlig. Innan lägret hade jag panik för att lämna civilisationen i ytterligare några dagar men screw min mage, jag har aldrig förut garvat konstant (nästan) i fem dygn. Kan säga att vi endast har haft ett enda samtalsämne. En ledtråd är att vi var en grupp på sju tjejer... Det slog oss mitt i veckan och bytte för en sisådär 10 minuter ämne och pratade om Biaffrabarnen. Jag och Ida började småtjafsa redan andra dagen och efter det rullade det på, men- (internhumor) hon släppte i alla fall inte ut luften i min luftmadrass. Jag hann bli citerad på stora scenen, bokstavligen talat ramla ner i ett hål, se hur en person plötsligt blev tre, sabba hela min grammatik och meningsbyggnad och så fick jag veta massa saker som jag så här i efterhand helst skulle sluppit ha i huvudet. Jaa, ni kanske förstår att det har hänt ganska mycket och även om ni inte förstår det ovanstående så kan jag säga att det inte blivit lika roligt att åka om jag och I inte blivit adopterade av Nacka med de grymmaste ledarna ("ledarna"...) och skönaste tjejerna. Alltså, stort tack för veckan på vischan!
Måste även berätta att det inte finns några skojter som är mer laid back än SMU:are. Så sköna, så oscoutiga. Nice när riktigt coola människor töntar sig tillsammans och njuter av det.

Måste även berätta att jag har ännu en anledning till att råhata Värmdö Kommun- nya träningstiden på tordagar är 20.45-22.15. Hoppas av hela mitt hjärta att det rosa rådjuret kommer hem till Jonas Nilsson mitt i natten för annars funderar jag på att bli en riktig Nacka-bo...

5 kommentarer:

Anonym sa...

våran träningstid suger ju XD hahaha (a)

Anonym sa...

Skojar du, jag ska slå in tänderna på alla kommunpampar nästa gång jag ser dem...

Anonym sa...

Skulle vi uppvärma själva? xD

Anonym sa...

tydligen men tränarna kan ta sig...

Anonym sa...

vi har ju typ två timmars träning? ^^