måndag 15 december 2008

20.50 på tv400

Var det äntligen dags för Blondinbellas alldeles egna tv-program. Okej, jag blev medveten om det här idag vid lunchtid så jag ska ju inte säga att jag gått och längtat. Klockan 20.54 slår jag på tv:n och tänker att jag väl inte kan ha missat så mycket men screw me programmet var slut- efter 5 minuter. Det enda jag hinner se är en nasalt pratande räv på någons huvud, möjligen Isabellas. Inget ont om Bella, hon har gjort ett grymt jobb för att vara 18 år, men ska man ha ännu en uppmärksamhetsaktion ska den vara längre än 5 minuter. Det skall inte vara så att man missar halva sändningen om man mot förmodan skulle nysa (citat taget av Anders Kallur angående döttrarnas häcklopp på 12.49 respektive 12.85 sekunder).
Det hela känns lite...skitnödigt...

Inga kommentarer: