lördag 27 december 2008

Julklappar ow-eit (08)

Tiden efter jul vareviga år får man frågan "Vad fick du i julklapp då?", och vareviga jul har man fått så mycket att man glömt bort hälften. Eller, glömt bort och glömt bort, men hjärnan klarar helt enkelt inte av att ta in så mycket information på en gång som den kanske skulle behöva (får ta mig och köpa ett minneskort till nästa jul). På grund av detta kom jag på en lösning. Jag skriver upp alla klappar på bloggen och hänvisar alla nyfikna själar till den. Åhh, jag är så smart.
Men sedan dök ett problem upp. Det finns alltid någon som det sticker i ögonen på och så här i juletider vill man ju inte provocera i onödan (även om det är väldigt kul), så jag tänkte att jag listar upp allting, i alfabetisk ordning dessutom, på min gamla, tomma blogg och länkar dit. Då kan ingen bitter jävel komma och påstå att jag tvångstryckt det upp i ansiktet på den. Stor valfrihet, precis som moderaterna vill ha det. Här är listan.

Inga kommentarer: